اخبار

همایش ملی احیای بنگاه های اقتصادی با حضور شرکت صنایع آذرآب در وزارت کشور برگزار شد

همایش ملی احیای بنگاه های اقتصادی با حضور شرکت صنایع آذرآب در وزارت کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و صنعتی شرکت صنایع آذرآب، باتوجه به عملکرد دولت سیزدهم در زمینه احیای واحدهای راکد "همایش ملی احیای بنگاه های اقتصادی" روز دوشنبه چهارم تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر وحیدی، وزیر کشور برگزار شد.

 

 این رویداد ملی در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد وعلاوه بر معاونان اقتصادی استانداری ها، شماری از مدیران عامل و کارکنان و کارگران واحدهای احیا شده از سراسر ایران اسلامی نیز در این رویداد حضور یافتند.


محمد جانملکی به نمایندگی از پرسنل شرکت صنایع آذرآب ضمن تقدیر از خدمات و پیگیری های شهید دکتر رئیسی اعلام کرد این شرکت همچنان نیازمند حمایت است تا به لطف خداوند تمامی مشکلات پیش روی این صنعتِ صنعت ساز برطرف گردد. محمد جانملکی افزود : تلاش‌های زیادی صورت گرفته اما هنوز شرکت با مشکلاتی مواجه است، رئیس جمهور بعدی باید در مسیر آیت الله رئیسی گام بردارد و صنعت و اشتغال را در اولویت امور قرار دهد.

 

دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور با اشاره به بدرقه چشمگیر شهید رئیسی از سوی مردم و به ویژه کارگران در مراسم تشییع گفت: تفسیر بدرقه بزرگ شهدای اردیبهشت از سوی مردم از اینجا مشخص می شود که شهید رئیسی روش و منش جدیدی در تعامل با مردم و کارگران آورد.

 

دکتر مخلص الائمه، استاندار مرکزی گفت: شرکت صنایع آذرآب مسیر ترقی و پیشرفت را طی می کند، خواسته شهید جمهور رسیدن این شرکت به رتبه استخدام سه هزار نفری گذشته بود که باید با تلاش مستمر محقق گردد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با اشاره به اینکه در سه سال دولت شهید آیت الله رییسی بیش از هشت هزار و هشتصد واحد راکد در سراسر کشور احیا شده است، گفت: اقدام بی بدیل شهید ایت الله رئیسی در احیای واحدهای صنعتی راکد در اشتغال زایی و آسایش خانواده ها تاثیر مستقیمی داشته است.

 

 مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت مردمی شهید آیت الله رییسی، بر لزوم تبیین دستاوردهای دولت و به تصویر کشیدن آن برای افکار عمومی تاکید کرد.

 


۴ تیر ۱۴۰۳ ۱۶:۱۳
تعداد بازدید : ۲۲۸
کد خبر : ۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@azarab.ir

 
تلفن: 9-33136200-086 ، 33450000-086

تلفن:84921000 -021
فکس :33134382-086، 88799443-021

کارخانه اراک ، میدان صنعت کد پستی 97873-38189

تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا شماره 15
کد پستی 13981-19919