اخبار

راه های ارتباط مجازی شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه

دعوت سهامداران محترم به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام به صورت مجازی

بسمه تعالی

سهامداران محترم شرکت صنایع آذرآب

با سلام و احترام؛
    باستحضار میرساند به موجب آگهی مورخ 20/06/1399 مبنی بر دعوت سهامداران محترم به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام منتشر شده در شماره 27651 روزنامه اطلاعات، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع آذرآب در روز دوشنبه مورخ 31/06/1399 برگزار خواهد شد. با توجه به شیوع بیماری کرونا و تشدید آن در روزهای اخیر که منجر به افزایش محدودیت‌ها و عدم امکان برگزاری مجامع در هتل‌ها و سالن‌های اجتماعات مناسب شده و حسب ابلاغیه‌های ستاد مبارزه با بیماری کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار در این خصوص، مجمع شرکت با محدودیت نفرات (حداکثر 15 نفر) برگزار می شود.
لذا از سهامداران محترم تقاضا می شود حتی الامکان با مشاهده هم زمان این مجمع به صورت زنده از لینک زیر ما را در برگزاری این مجمع یاری نمایند.

جهت ارتباط به صورت مجازی از کلیک زیر استفاده کنید:point_down:

                                              http://oagm.ir/Conference/48 

همچنین سهامداران محترم می توانند سوالات خود را بصورت خلاصه و هر سوال بصورت یک پیام جداگانه با ذکر نام و نام خانوادگی و کد بورسی از طریق واتساپ به شماره   09011160814   ارسال نمایند. بدیهی است که مانند سایر مجامع عمومی، سوالات در مجمع عمومی مطرح خواهد شد.
در پایان از تمام سهامداران محترمی که به دلیل شرایط فعلی با استفاده از بستر مجازی مجمع را مشاهده می کنند کمال تشکر را داریم.


۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۵۰
تعداد بازدید : ۲,۷۷۸
کد خبر : ۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید