اخبار

شرکت آذرآب، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است

شرکت آذرآب، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است

شیخ زاده:

شرکت آذرآب، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است

 

مدیر عامل شرکت صنایع آذرآب، ارزش طرح های در دست اجرای این شرکت را بالغ بر 7 هزارمیلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب، همکاری و پشتیبانی دولت و همت والای کارکنان خدوم شرکت، روند رشد و توسعه آذرآب شتاب بیشتری به خود گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آذرآّب، مهندس علی شیخ زاده، روند سود دهی شرکت را مناسب ارزیابی کرد و افزود: در نیمه دوم پارسال، میزان فروش این شرکت با افزایش چشمگیری روبرو شد و افت نیمه نخست را تا اندازه ای جبران کرد و این امیدواری بدست آمده است تا در سال جاری و با تداوم این روند، به سوددهی مناسب و معقول برسیم.

وی افزود: در سال گذشته فقط 20 درصد از ظرفیت و توان تولیدی شرکت  فعال بود و حدود 7 هزار تن تولید ثبت شد، اما  با برنامه ریزی بعمل آمده و با فعال کردن بیش از 50 درصد از ظرفیت شرکت، تولیدات آذرآب تا پایان امسال، دستکم به2 برابر پارسال خواهد رسید.

شیخ زاده به استفاده شرکت از فرصت هایی که توافق هسته ای ایران بوجود آورد  اشاره کرد و گفت:  در دوره پسا برجام فرصت هایی برای این شرکت ایجاد شد تا نسبت به توسعه همکاری و نیز  تامین تجهیزات و انتقال فناوری های جدید و روزآمد از کشورهای مختلف  اقدام نماید ولی متاسفانه با بروز شرایط جدید، امکان بهرمندی از مذاکرات و توافقات میسر نشد.

وی افزود: ما تلاش می کنیم فرصت های از دست رفته را با اتکاء به توانمندی های داخلی و استفاده از ظرفیت های بالقوه شرکت جبران نماییم.

مدیر عامل آذرآب با اشاره به اهمیت رشد صادرات در رشد اقتصادی کشور، یکی از اهداف و برنامه های شرکت را صادرات محصول و خدمات به سایر کشورها عنوان کرد و اظهار داشت : این شرکت در سال های گذشته بخشی از تجهیزات پالایشگاه «حمص» و نیروگاه و پالایشگاه «بانیاس» سوریه  و نیز قطعات مورد نیاز برای بازسازی بویلرهای پالایشگاه «المسیب» عراق و ساخت کارخانه سیمان در این کشوررا تامین کرده است و سعی می کند تا با توسعه و تقویت فعالیت های شرکت، فرصت های جدید صادراتی را شناسایی و نسبت به صادرات توانمندی های شرکت، اقدام نماید.

شیخ زاده با مثبت دانستن روند فعالیت های شرکت برای فائق آمدن برمشکلاتی که تاکنون پیش روی شرکت قرارگرفته بود، اظهار داشت: درگذشته بنابه دلایل مختلف دراجرای سیاست خصوصی سازی، عدم وجود اهلیت لازم درمدیریت مجموعه وغیره این شرکت دچارمشکلاتی شده بود که به حمدالله با مساعدت و پشتیبانی دولت و سهامداران شرکت و نیز صبر و بردباری وهمدلی و وفاق کارکنان بخش های مختلف، این شرکت در مسیر رشد و توسعه قرارگرفته است.

خاطر نشان می سازد شرکت صنایع آذرآب یک هلدینگ ساخت ‌و ساز است که در زمینه ساخت نیازهای پالایشگاه‌های گاز، مجتمع‌های پتروشیمی، زیرساخت‌های صنعتی، سیمان و نیروگاه‌های برق ‌آبی فعالیت می‌کند و ساخت انواع بویلرهای صنعتی، توربین های آبی برای سدهای کشور و نیز اجرای طرح های بزرگ ملی مانند ساخت دیگ های بخار نیروگاه های حرارتی، نیروگاه های سیکل ترکیبی، ساخت مخازن، مبدل ها و برج ها در پروژه های روغن سازی پالایشگاه ها، در کارنامه آن درج شده است.

۱۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۹
تعداد بازدید : ۲,۸۹۵
کد خبر : ۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید