اخبار

معارفه مدیر عامل جدید شرکت صنایع آذرآب

در مراسمی با حضور کارکنان شرکت آذرآب و جمعی از مسئولان استانی آقای مهندس علی شیخ زاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آذرآب معرفی شدند.
در مراسمی با حضور کارکنان شرکت صنایع آذرآب و جمعی از مسئولان استانی آقای مهندس علی شیخ زاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آذرآب معرفی شدند.
آقای مهندس احمد قلعه بانی رئیس جدید هیات مدیره آذرآب با بیان اینکه با ظرفیت هایی که در این شرکت وجود دارد باید با قرداد ها و پروژه های مختلف چرخ این شرکت بیش از پیش به حرکت درآید گفت: حفظ سرمایه اصلی شرکت آذرآب که همان نیروی انسانی است اولویت اصلی هیات مدیره و مدیرعامل است.
وی افزود: باید در یک برنامه کوتاه مدت دقیق و منسجم؛ کار های عقب مانده شرکت به اتمام برسد و با افزایش سرمایه حرکت پیشرفت را سریعتر کنیم.ایشان از همه کارگران خواست باصبر و تحمل و تلاش مضاعف به کار خود ادامه دهند تا مشکلات پیش روی این شرکت حل شود.
آقای مهندس شیخ زاده مدیرعامل جدید شرکت آذرآب هم در این مراسم، آذرآب را صنعتی ترین صنعت کشور دانست و گفت: حرکت پیشرفت آذرآب نیازمند تغییر پوسته و ساختار در بخش های مختلف ازجمله قرارداد پروژه ها، ساختار مالی و رویکرد کاری است.
۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۲۰
تعداد بازدید : ۷,۱۹۲
کد خبر : ۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید