آخرین اخبار

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
ارسال دومین تاور پالایشگاه مهر خلیج فارس بندرعباس

این برج پالایشگاهی CC-9105 تجهیزی است که برای قسمت (Naphta Stabiliser) ساخته و نصب خواهد شد.
[ تعداد بازدید : ۴۳۴ ]
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
📌جنایت هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان معمدانی و به شهادت رساندن صدها تن از مردم مظلوم غزه، بار دیگر چهره نحس و خبیث این رژیم نامشروع، جعلی و ساختگی را در مقابل دیدگان ملت‌ها و دولت‌های جهان قرار داد.

🔸️مدیریت، کارکنان و بسیج کارگری شرکت صنایع آذرآب، این جنایت هولناک را شدیدا محکوم کرده و به همراه دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ملت مظلوم فلسطین به ویژه شهدای اخیر غزه، در تجمعات و تظاهرات ضد صهیونیستی در سراسر ایران، شرکت فعال و انقلابی داشته و حمایت و اعلام آمادگی خود را نسبت به خدمت رسانی به ملت مقتدر و مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اعلام می‌دارد.

🔹️روابط عمومی و صنعتی شرکت صنایع آذرآب
🔹️🔹️پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی (ره)
[ تعداد بازدید : ۳۱۶ ]
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
ارسال نخستین مخزن فراورش مرکزی CTEP طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی
اکنون شرکت صنایع آذرآب، طراحی و ساخت 36 عدد از مخازن تحت فشار این میدان نفتی را به عهده دارد این مخازن مربوط به چهار EPC مختلف از جمله CTEP می باشد. از این 36 عدد مخزن 20 عدد آن ساخته شده و به سایت میدان نفتی ارسال گردیده است و بقیه با پیشرفت پروژه بالای 85 درصد در حال تکمیل می باشند .
ازجمله یکی از مهمترین بخشها در این میدان نفتی بخش فراورش مرکزی می باشد که در آن طی فرایندی آب نمک و رسوبات از نفت خام جدا شده و سطح سولفور به منظور صادرات تنظیم می گردد، به همین دلیل مخازن مربوط به این بخش شرایط بسیار بحرانی از نظر خوردگی را داشته و مهمترین مخازن این بخش مخازن مربوط به production separator می باش، هم اکنون یکی از این مخازن با قطر 5 متر و طول 30 متر و وزن 240 تن، برای اولین بار در ایران و در بخش پروژه های نفت و گاز آذرآب تکمیل گردیده و در حال ارسال به سایت می باشد .
[ تعداد بازدید : ۸۰۰ ]
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
رآکتور R-1501 جهت استفاده در پروژه ی افزایش ظرفیت 26000 بشکه در روز پالایشگاه نفت شیراز که شامل Distillate Hydro treating Unit (DHT) ، Sulphur Recovery Complex (SRC) و Hydrogen Production Unit (HPU) است، استفاده خواهد شد. مشخصات این رآکتور به شرح زیر است:
قطر داخلی تجهیز D=3,300mm
طول کلی تجهیز L=33,000mm
وزن W=240,000 kg
فشار طراحی P=55 barg
دمای طراحی T=425 oC
جنس بدنه ی این رآکتور از نوع فولاد کم آلیاژ 1.25Cr-0.5Mo مقاوم به حرارت است و با توجه به اینکه محتویات این تجهیز دارای ترکیبات سولفور بوده و نیز خورندگی بالا خواهد بود، سطوح داخلی با لایه ای از جنس استنلس استیل پوشیده شده اند.
[ تعداد بازدید : ۴۲۲ ]
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۲۲
شرکت دانش بنیان صنایع آذرآب، بزرگترین طراح و سازنده انواع تجهیزات نفت، گاز و انرژی، مفتخر است از شما دعوت نماید از غرفه این شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌ المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که از روز چهارشنبه مورخ 1402/02/27 لغایت روز شنبه مورخ 1402/02/30 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌ المللی تهران برگزار می‌گردد، بازدید نمایید.
دیدار ما در سالن 44B
[ تعداد بازدید : ۷۲۸ ]
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
پیام تبریک هیئت مدیره شرکت دانش بنیان صنایع آذرآب به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم

کارگر ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

خداوند سبحان را شاکریم که در شرکت صنایع آذرآب ، جمعی از مردان و زنان با اراده، با اخلاق و پرتلاش گرد هم آمده‌اند تا به عشق آبادانی و بالندگی خانواده بزرگ ایران زمین، با اراده ای پولادین و همتی مضاعف، شبانه روز تلاش کنند تا در این نقطه از ایران پهناور، مسیر تولید و توسعه پایدار کشور هموارتر گردد.
لذا ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر، دست یکایک همکاران ارجمندمان را به مهر می فشاریم و امیدواریم هم‌دوش هم، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شرکت صنایع آذرآب باشیم.
هیئت مدیره شرکت صنایع آذرآب
[ تعداد بازدید : ۶۰۳ ]
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
ارسال نخستین تاوِر مجتمع پتروپالایش مهر خلیج فارس

بنا به گفته آقای گیوکی مدیر پروژه طراحی و ساخت برج های چهارگانه پتروپالایش مهر خلیج فارس، این تجهیز به واسطه نوع طراحی و ساخت خاص به صورت دو برج با قطرهای داخلی 2500 و 2100 میلیمتر در یک محصول با وزن تقریبی 80 تن و طول 34 متر به صورت یکپارچه طراحی و ساخت و جهت نصب به سوی پتروپالایش مهر خلیج فارس ارسال گردید.

روابط عمومی و صنعتی شرکت صنایع آذرآب
[ تعداد بازدید : ۱,۰۸۰ ]
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
پیام تبریک هیئت مدیره شرکت دانش بنیان صنایع آذرآب
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
[ تعداد بازدید : ۳۵۶ ]
۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
پیام تبریک هیئت مدیره شرکت دانش بنیان صنایع آذرآب به مناسبت فرارسیدن سال 1402
[ تعداد بازدید : ۴۴۲ ]
۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
🔵با یاری خداوند توانا و تلاش شبانه روزی همه زحمت‌کشان و دلسوزان شرکت صنایع آذرآب و با اتکا به قادر متعال و همچنین تکیه بر تخصص و تجربه پرسنل از تمامی واحدها، نخستین بویلر از مجموعه سه گانه بویلرهای ١۴٠ تن بخار بر ساعت واحد بخار پتروشیمی گچساران از مجموعه شرکت های هلدینگ بزرگ خلیج فارس راه اندازی و به کارفرمای محترم برای استیم بلوات واحد اتیلن تحویل داده شد، امید است با توجه به روزهای آغازین سال نو، سالی سرشار از رونق و کار برای خانواده بزرگ آذراب و پرسنل عزیز و همچنین صنایع ارزشمند کشور پیش رو باشد.
[ تعداد بازدید : ۵۳۱ ]